Wójt Gminy Izabelin ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym oraz nabór reprezentantów organizacji pozarządowych do komisji konkursowej.

Termin realizacji zadania: od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2024 r.

Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania: 32.000 zł.
Maksymalny udział dotacji w całkowitych kosztach zadania wynosi 80%.

Termin składania ofert: od 16 kwietnia 2024 r. do 7 maja 2024 r. włącznie.

Termin zgłaszania reprezentantów organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do komisji konkursowej powołanej w celu opiniowania ofert złożonych w ogłoszonym konkursie:
od 16 do 30 kwietnia 2024 r. włącznie.

Miejsce składania ofert: oferty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Izabelin, w godzinach pracy Urzędu (tj. pn. 9:00-18:00, wt.-pt. 8:00-16:00) lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kurierem na adres: Urząd Gminy Izabelin ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin. Liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Miejsce zgłaszania reprezentantów:
Wniosek ze wskazaniem nazwy organizacji, imienia i nazwiska reprezentanta, podpisany przez osobę/osoby upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji lub podmiotu wymienionego w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, należy złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin, w godzinach pracy Urzędu (tj. pn. 9:00-18:00, wt.-pt. 8:00-16:00).

Ofertę należy dostarczyć w opisanej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym” oraz z podaniem nazwy oferenta.

Termin rozstrzygnięcia konkursu: do 14 maja 2024 r.

Szczegółowe informacje nt. ogłoszonego konkursu znajdują się w Zarządzeniu Nr 757/2024 Wójta Gminy Izabelin z dnia 15 kwietnia 2024 r., które zostało zamieszczone poniżej.

Wzory dokumentów / formularzy konkursowych zostały zamieszczone poniżej.