Konsultacje społeczne w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Izabelin zostały przeprowadzone zgodnie z postanowieniami Uchwały Nr IV/17/11 Rady Gminy Izabelin z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie przyjęcia „Regulaminu konsultacji społecznych” i na podstawie Zarządzenia Nr 188/2017 Wójta Gminy Izabelin z dnia 18 stycznia 2017 r.

Przedmiotowe konsultacje odbyły się terminie od 19.01.2017 r. do 02.02.2017 r.

Informacja o konsultacjach projektu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Izabelin została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, na stronie internetowej Gminy, w newsletterze oraz przekazana radnym, sołtysom i organizacjom pozarządowym działającym na terenie Gminy Izabelin, które podały swoje adresy email. Projekt Uchwały został również wyłożony do wglądu w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Izabelin, w Wydziale Rozwoju.

Za przeprowadzenie konsultacji odpowiadał Wydział Rozwoju Urzędu Gminy Izabelin.

W konsultacjach mogli brać udział mieszkańcy i organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817).

Podczas niniejszych konsultacji społecznych nie zgłoszono żadnych uwag do konsultowanego projektu uchwały.

Oddajemy Państwu do konsultacji projekt aktu prawa miejscowego w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Izabelin.

Konsultacje odbędą się w terminie od 19 stycznia 2017 r. do 2 lutego 2017 r.

Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem i zgłaszania ewentualnych uwag bądź opinii. Uwagi można składać na formularzu do konsultacji osobiście w kancelarii Urzędu, przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy Izabelin lub drogą elektroniczną na adres b.borys@izabelin.pl

Szczegółowe informacje na temat zasad zgłaszania uwag do konsultowanego dokumentu dostępne są na pierwszej stronie zarządzenia i pod nr telefonu (22) 722 89 52.
Zarządzenie, wniosek o konsultację i formularz do konsultacji w wersji do wypełnienia zamieszczone zostały poniżej.

 

W skład mieszkaniowego zasobu Gminy Izabelin wchodzą następujące lokale:

1) lokale komunalne w budynkach stanowiących własność Gminy:

a) Mościska, ul.3 Maja 1  -- 3 lokale mieszkalne o łącznej powierzchni użytkowej 153,7 m2 ,

b) Izabelin C, ul. Tetmajera 3A  -- 2 lokale o łącznej powierzchni użytkowej 99 m2,

2) lokale komunalne w budynku niestanowiącym własności Gminy:

Hornówek, ul. Polna 5a  --  8 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej  430 m2,

3) lokal tymczasowy zaadoptowany na potrzeby mieszkaniowe:

Hornówek, ul. 3 Maja 49 -- 1 lokal o łącznej  powierzchni użytkowej  52 m2.

Obecnie Gmina Izabelin nie dysponuje wolnymi lokalami mieszkalnymi, a o ich przyznanie ubiega się 28 wnioskodawców (stan na dzień 19.01.2017r.).

Wnioski będą rozpatrywane przez Społeczną Komisję do Spraw Mieszkaniowych po zasięgnięciu opinii Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie, w oparciu o zasady i kryteria zawarte w konsultowanej Uchwale.