Od 1 do 31 grudnia 2024 r. przyjmowane będą wnioski o przyznanie stypendium wójta, w uznaniu za wysokie wyniki sportowe osiągnięte w roku bieżącym. Nagrodę Wójta Gminy Izabelin może otrzymać zawodnik, trener, może i działacz sportowy. Warto!

Stypendium sportowe Wójta Gminy Izabelin może otrzymać sportowiec w wieku 12–25 lat, w uznaniu za wysokie wyniki sportowe osiągnięte w 2024 r.:

1) w dyscyplinach olimpijskich za:

  1. udział w Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpijskich,
  2. zajęcie miejsca 1–32 w Mistrzostwach Świata lub Mistrzostwach Europy,
  3. zajęcie miejsca 1–8 w Mistrzostwach Polski,
  4. zajęcie miejsca 1–3 w zawodach stanowiących eliminacje do Mistrzostw Polski oraz w Pucharze Polski,

2) w dyscyplinach nieolimpijskich za:

  1. zajęcie miejsca 1–8 w oficjalnych Mistrzostwach Świata, Mistrzostwach Europy, w Pucharze Świata lub Pucharze Europy danej międzynarodowej federacji sportu, pod warunkiem, że w konkurencji startowało minimum 16 zawodników,
  2. zajęcie miejsca 1–3 w oficjalnych Mistrzostwach Polski lub Pucharze Polski danej krajowej federacji sportu lub ogólnopolskiego związku sportowego pod warunkiem, że w konkurencji startowało minimum8 zawodników.

Stypendia w wysokości do 700 zł miesięcznie przyznawane są na okres jednego roku kalendarzowego.

Nagrodę Wójta Gminy Izabelin w wysokości do 1.250 zł jednorazowo może otrzymać:

  1. zawodnik w wieku od 10 roku życia, który to wiek ukończył w roku, za który przyznawana jest nagroda. Nagroda dla zawodnika przyznawana jest za udział i zajęte miejsce w pierwszej dziesiątce: Mistrzostw Świata, Mistrzostw Europy, innych zawodów międzynarodowych, Mistrzostw Polski lub innych zawodów ogólnopolskich.
  2. trener za wysokie wyniki sportowe osiągnięte przez szkolonych przez siebie zawodników, zamieszkałych w Gminie Izabelin, tj. za udział i zajęcie przez zawodnika miejsca w pierwszej dziesiątce: Mistrzostw Świata, Mistrzostw Europy, innych zawodów międzynarodowych, Mistrzostw Polski lub innych zawodów ogólnopolskich lub za inne wyróżniające osiągnięcia trenera w działalności sportowej na rzecz Gminy Izabelin.
  3. inna osoba za wyróżniające osiągnięcia w działalności sportowej na rzecz Gminy Izabelin.

Jednej i tej samej osobie można przyznać tylko jedną nagrodę w danym roku kalendarzowym za dokonania uzyskane w roku, w którym złożono wniosek.

Wniosek o przyznanie stypendium lub nagrody może złożyć:

  1. sam kandydat – a w przypadku kandydata małoletniego jego opiekun prawny,
  2. klub sportowy, w którym trenuje zawodnik–kandydat, w którym działa trener–kandydat lub z którym związana jest inna osoba wyróżniająca się osiągnięciami w działalności sportowej,
  3. każdy mieszkaniec Gminy Izabelin–w przypadku wniosku o przyznanie nagrody dla innej osoby wyróżniającej się osiągnięciami w działalności sportowej.

Do wniosku o przyznanie stypendium sportowego lub nagrody sportowej należy dołączyć:

  1. udokumentowane wyniki sportowe lub inne wyróżniające osiągnięcia w roku, w którym składany jest wniosek,
  2. pisemną opinię obecnego trenera sportowego (w przypadku wniosków dotyczących zawodników),
  3. informację o przynależności klubowej zawodnika.

Decyzję w sprawie przyznania nagrody dla trenera lub innej osoby fizycznej wyróżniającej się osiągnięciami w działalności sportowej może podjąć samodzielnie Wójt Gminy Izabelin, z pominięciem procedury składania wniosku.

Wysokość i liczba przyznanych stypendiów sportowych i nagród uzależniona jest od liczby kandydatów i środków przeznaczonych na ten cel w uchwale budżetowej Gminy Izabelin.

Druk wniosku i regulamin przyznawania stypendium sportowego i nagrody dostępne są poniżej.

Termin składania wniosków: 1–31 grudnia 2024 r.

Wypełnione wnioski (o przyznanie nagrody lub stypendium sportowego) wraz z załącznikami można:

  1. złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Izabelin przy ul. 3 Maja 42 w Izabelinie, w godzinach pracy Urzędu, tj.: pon. 9:00–18:00, wt.-pt. 8:00–16:00,
  2. lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kurierem na adres: Urząd Gminy Izabelin ul. 3 Maja 42, 05–080 Izabelin. Liczy się data wpływu wniosku do Urzędu.

Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Izabelin - Barbary Bacewicz-Borys:

  • w urzędzie (pok. 204),
  • mailowo: b.borys@izabelin.pl,
  • tel. 22 722 89 52.