Od stycznia 2021 roku nasz ośrodek wydaje zaświadczenia potrzebne do skorzystania z Programu „Czyste Powietrze”. Zaświadczenie dotyczy wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego, co jest wymagane do uzyskania podwyższonego poziomu dofinansowania.

Kto potrzebuje zaświadczenia?

Osoby fizyczne, które chcą ubiegać się o podwyższony poziom dofinansowania w ramach Programu „Czyste Powietrze”, muszą przed złożeniem wniosku w wojewódzkim funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej uzyskać zaświadczenie od wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego dla miejsca zamieszkania.

Jak i gdzie złożyć wniosek?
Wniosek o wydanie zaświadczenia:

  • Można pobrać ze strony internetowej GOPS Izabelin (www.gops.izabelin.pl) lub osobiście w naszym ośrodku.
  • Należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Izabelinie, ul. 3 Maja 42.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 722 89 49.

Ważne informacje:

  • Wydanie zaświadczenia następuje na wniosek osoby zainteresowanej.
  • Uzyskanie zaświadczenia nie podlega opłacie skarbowej.

Więcej informacji o Programie „Czyste Powietrze” oraz aktualnych warunkach dofinansowania

Wszystkie aktualne informacje o Programie znajdują się tutaj:  „Czyste Powietrze”