Zastępca Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie ogłasza nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr i płac:

•    nazwa jednostki: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Izabelinie,
•    wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy ( 1 etat) – 40 godzin tygodniowo,
•    rodzaj umowy: umowa o pracę,
•    miejsce pracy: Gmina Izabelin/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

Pracownik bezpośrednio podlegać będzie Dyrektorowi GOPS w Izabelinie.

Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:
1.    obywatelstwo polskie;
2.    pełna zdolność do czynności prawnych;
3.    prawo do korzystania z pełni praw publicznych;
4.    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5.    nieposzlakowana opinia;
6.    wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy lub średnie i co najmniej 5 letni staż pracy;
7.    posiadanie co najmniej 2 letniego stażu pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr i płac;
8.    znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Pracowniczych Planów Kapitałowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ustawy o ochronie danych osobowych przepisów dotyczących kancelarii i archiwizacji dokumentów.

Wymagania dodatkowe:
1.    doświadczenie w pracy, w jednostkach sektora finansów publicznych;
2.    zdolności organizacyjne, samodzielność;
3.    umiejętność planowania i podejmowania właściwych decyzji;
4.    umiejętność analitycznego myślenia;
5.    umiejętność pracy w zespole;
6.    rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność;
7.    umiejętność pracy na komputerze, w tym znajomość pakietu Microsoft Office (WORD, EXCEL);
8.    umiejętność praktycznego stosowania przepisów;

Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
1.    prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników GOPS,
2.    przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;
3.    przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego i innych składników wynagrodzenia;
4.    ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników GOPS;
5.    ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat;
6.    sporządzanie planów urlopowych;
7.    sporządzanie i wydawanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia;
8.    prowadzenie rejestrów upoważnień i pełnomocnictw wydawanych pracownikom;
9.    przygotowywanie skierowań dla pracowników na badania profilaktyczne;
10.    kierowanie pracowników na szkolenia bhp;
11.    prowadzenie naborów na wolne stanowiska pracy;
12.    prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem i dokształcaniem pracowników, praktykami i stażami w tym przygotowywanie umów dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe;
13.    terminowe sporządzanie sprawozdań do GUS;
14.    przygotowywanie danych do dokonania odpisu na zfśs;
15.    przygotowywanie umów zlecenia i o dzieło;
16.    sporządzanie i aktualizacja zgłoszeń i wyrejestrowań ZUS;
17.    prowadzenia pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych pracowników i innych osób objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym;
18.    przeprowadzanie służby przygotowawczej dla pracowników;
19.    przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń z zakresu prawa pracy i ich aktualizowania;
20.    współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy, w tym przygotowywanie wniosków do PUP o dofinansowanie szkoleń z KFS, o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu, robót publicznych, prac interwencyjnych;
21.    obsługa systemu kadrowego w zakresie spraw kadrowych;
22.    koordynowanie prac związanych z przeprowadzeniem okresowych ocen pracowników;
23.    obsługa programu Płatnik;
24.    rozliczanie wynagrodzeń pracowników GOPS i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, w tym dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac i imiennych kart wynagrodzeń pracowników GOPS;
25.    rozliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego i wypadkowego oraz należności za absencję w pracy;
26.    sporządzanie list płac świadczeń pracowniczych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
27.    naliczanie wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i przekazywanie informacji do instytucji finansowych;
28.    rozliczanie pobranych zaliczek na podatek dochodowy i dokonanie całorocznego obliczenia wysokości należnego podatku dochodowego oraz sporządzanie deklaracji PIT dla pracowników;
29.    wystawianie pracownikom GOPS rocznych informacji o osiągniętym przychodzie i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy;
30.    rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;
31.    prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi podmiotami – wynikające z zakresu obowiązków;
32.    prowadzenie dokumentacji płacowej odchodzących na emeryturę ZUS Rp7;
33.    wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego w zakresie posiadanych umiejętności i kwalifikacji.

Niezbędne dokumenty:
1.    CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2.    List motywacyjny;
3.    Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4.    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
5.    Oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstw umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
6.    Oświadczenie o obywatelstwie polskim;
7.    Dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
8.    Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
9.    Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
10.    Czytelnie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji; procesu naboru i informacja o przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzonym naborem. – pliki do pobrania poniżej;
11.    Czytelnie podpisana Informacja o przetwarzaniu danych osobowych- pliki do pobrania poniżej;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
1.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
2.    Pierwszeństwo w zatrudnienie będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe;
3.    Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać w terminie do dnia 12 lutego 2025 r. do godz. 16.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy w Izabelinie ul. 3-Maja 42 05-080 Izabelin, w punkcie obsługi interesanta GOPS w Patio Urzędu Gminy Izabelin,  w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr i płac”.
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Izabelin w dniu  13 lutego 2025 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 22 722 79 95.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.