Zastępca Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie ogłasza nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr i płac:
• nazwa jednostki: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Izabelinie,
• wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy ( 1 etat) – 40 godzin tygodniowo,
• rodzaj umowy: umowa o pracę,
• miejsce pracy: Gmina Izabelin/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
Pracownik bezpośrednio podlegać będzie Dyrektorowi GOPS w Izabelinie.
Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych;
3. prawo do korzystania z pełni praw publicznych;
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. nieposzlakowana opinia;
6. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy lub średnie i co najmniej 5 letni staż pracy;
7. posiadanie co najmniej 2 letniego stażu pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr i płac;
8. znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Pracowniczych Planów Kapitałowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ustawy o ochronie danych osobowych przepisów dotyczących kancelarii i archiwizacji dokumentów.
Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w pracy, w jednostkach sektora finansów publicznych;
2. zdolności organizacyjne, samodzielność;
3. umiejętność planowania i podejmowania właściwych decyzji;
4. umiejętność analitycznego myślenia;
5. umiejętność pracy w zespole;
6. rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność;
7. umiejętność pracy na komputerze, w tym znajomość pakietu Microsoft Office (WORD, EXCEL);
8. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
1. prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników GOPS,
2. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;
3. przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego i innych składników wynagrodzenia;
4. ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników GOPS;
5. ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat;
6. sporządzanie planów urlopowych;
7. sporządzanie i wydawanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia;
8. prowadzenie rejestrów upoważnień i pełnomocnictw wydawanych pracownikom;
9. przygotowywanie skierowań dla pracowników na badania profilaktyczne;
10. kierowanie pracowników na szkolenia bhp;
11. prowadzenie naborów na wolne stanowiska pracy;
12. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem i dokształcaniem pracowników, praktykami i stażami w tym przygotowywanie umów dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe;
13. terminowe sporządzanie sprawozdań do GUS;
14. przygotowywanie danych do dokonania odpisu na zfśs;
15. przygotowywanie umów zlecenia i o dzieło;
16. sporządzanie i aktualizacja zgłoszeń i wyrejestrowań ZUS;
17. prowadzenia pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych pracowników i innych osób objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym;
18. przeprowadzanie służby przygotowawczej dla pracowników;
19. przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń z zakresu prawa pracy i ich aktualizowania;
20. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy, w tym przygotowywanie wniosków do PUP o dofinansowanie szkoleń z KFS, o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu, robót publicznych, prac interwencyjnych;
21. obsługa systemu kadrowego w zakresie spraw kadrowych;
22. koordynowanie prac związanych z przeprowadzeniem okresowych ocen pracowników;
23. obsługa programu Płatnik;
24. rozliczanie wynagrodzeń pracowników GOPS i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, w tym dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac i imiennych kart wynagrodzeń pracowników GOPS;
25. rozliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego i wypadkowego oraz należności za absencję w pracy;
26. sporządzanie list płac świadczeń pracowniczych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
27. naliczanie wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i przekazywanie informacji do instytucji finansowych;
28. rozliczanie pobranych zaliczek na podatek dochodowy i dokonanie całorocznego obliczenia wysokości należnego podatku dochodowego oraz sporządzanie deklaracji PIT dla pracowników;
29. wystawianie pracownikom GOPS rocznych informacji o osiągniętym przychodzie i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy;
30. rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;
31. prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi podmiotami – wynikające z zakresu obowiązków;
32. prowadzenie dokumentacji płacowej odchodzących na emeryturę ZUS Rp7;
33. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego w zakresie posiadanych umiejętności i kwalifikacji.
Niezbędne dokumenty:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2. List motywacyjny;
3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
5. Oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstw umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
6. Oświadczenie o obywatelstwie polskim;
7. Dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
8. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
9. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
10. Czytelnie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji; procesu naboru i informacja o przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzonym naborem. – pliki do pobrania poniżej;
11. Czytelnie podpisana Informacja o przetwarzaniu danych osobowych- pliki do pobrania poniżej;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
2. Pierwszeństwo w zatrudnienie będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe;
3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do dnia 12 lutego 2025 r. do godz. 16.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy w Izabelinie ul. 3-Maja 42 05-080 Izabelin, w punkcie obsługi interesanta GOPS w Patio Urzędu Gminy Izabelin, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr i płac”.
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Izabelin w dniu 13 lutego 2025 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 22 722 79 95.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.