Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie ogłasza konkurs na stanowisko Inspektora

Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:

  1. wykształcenie minimum średnie,
  2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych,
  5. obywatelstwo polskie.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. umowa o pracę,
  2. czas pracy: pełny wymiar.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego
  2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów,
  3. znajomość zasad sporządzania decyzji administracyjnych w sprawach objętych zakresem działania,
  4. umiejętność obsługi komputera (Windows, MsOffice, Internet, poczta elektroniczna),
  5. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
  6. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, prawdomówność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, kultura osobista.

Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:

  1. prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń
    z funduszu alimentacyjnego, planowanie i sprawozdawczość w tym zakresie, postępowanie z dłużnikami alimentacyjnymi,
  2. prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem Kart Dużej Rodziny oraz Kart Rodzina 3+,
  3. prowadzenie postępowań związanych z przyznaniem pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym.

Niezbędne dokumenty:

  1. cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  2. list motywacyjny,
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstw umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
  6. dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  7. czytelnie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji, procesu naboru i informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    w związku z prowadzonym naborem. – pliki do pobrania poniżej;

Termin i miejsce składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta GOPS (Patio Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej), przesłać na adres mail gops@izabelin.pl, lub za pośrednictwem poczty na podany adres Ośrodka tj. ul. 3 Maja 42,   

05-080 Izabelin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora” do dnia 27 maja 2024 r. do godz. 10.00 (decyduje data faktycznego wpływu do GOPS).

Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Izabelinie w dniu 28 maja 2024 r. o godz. 10.00.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 22 722 79 95.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.