Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Izabelin
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS. PŁAC / SPECJALISTA DS. PŁAC
w wymiarze etatu: pełen etat
Data publikacji ogłoszenia: 11 kwietnia 2024 roku
Termin składania ofert do: 25 kwietnia 2024 roku
wymagania niezbędne /KONIECZNE/:
- Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub pokrewnym (np. administracyjnym, kadry i płace, zarządzanie i marketing, finanse i rachunkowość).
- Na stanowisku Inspektora ds. płac wymagany staż pracy min. 1 rok przy wykształceniu wyższym;
- Na stanowisku Specjalista ds. płac wymagany staż pracy min. 3 lata przy wykształceniu wyższym;
- Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022, poz. 530 ze zm.);
- Znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustaw:
- o systemie ubezpieczeń społecznych,
- o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
- o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- o finansach publicznych,
- o rachunkowości,
- o ochronie danych osobowych,
- o samorządzie gminnym,
- Kodeks pracy,
- Karta Nauczyciela.
- Bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK;
- Znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
wymagania dodatkowe:
- Znajomość programu Vulcan.
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, komunikatywność, systematyczność oraz otwartość na zmiany.
- Brak nałogu palenia tytoniu.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz sporządzania pism urzędowych.
Obowiązki i zadania:
- Prowadzenie spraw w zakresie płac i świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
- Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla: nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, osób wykonujących zadania z tytułu umowy zlecenia i umowy o dzieło;
- Sporządzanie list płac i przelewów wynagrodzeń;
- Realizowanie potrąceń z wynagrodzenia pracowników;
- Obliczanie składek ZUS i PPK, sporządzanie deklaracji i przekazywanie składek do ZUS-u i PPK;
- Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu ERp-7;
- Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach;
- Prowadzenie spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych;
- Sporządzanie deklaracji do ZUS, US i GUS oraz ich przesyłanie,
- Prowadzenie dokumentacji zasiłków chorobowych;
- Sporządzanie list wypłat w zakresie świadczeń przyznanych ze środków ZFŚS;
- Przygotowanie zestawień, sprawozdań w zakresie wynagrodzeń;
- Prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu wykonywanych zadań
- Wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Izabelin należą do kompetencji na stanowisku.
wymagane dokumenty:
- Podpis własnoręczny:
- Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających:
- wymagane wykształcenie (świadectwa, dyplomy),
- staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
- dodatkowe kwalifikacje,
- ukończone kursy, szkolenia,
- znajomość języka polskiego w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego,
- niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Pisemne oświadczenie:
- o posiadanym obywatelstwie,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o treści „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Usług Wspólnych Izabelin dla potrzeb aktualnej rekrutacji”.
warunki pracy na w/w stanowisku:
- miejsce pracy – budynek parterowy stanowiący siedzibę Centrum Usług Wspólnych Izabelin, ul. Szkolna 2A, Hornówek; wejście do budynku po trzech schodach, bez podjazdu; drzwi i korytarz o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkom inwalidzkim; toalety nie są dostosowane do wymogów osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim,
- wymiar czasu pracy – pełen etat (5 dni w tygodniu),
- stanowisko pracy – praca administracyjno-biurowa, wykonywana w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z oświetleniem naturalnym i sztucznym, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, kontakt z interesantami, przemieszczanie się wewnątrz budynku,
- użytkowanie sprzętu biurowego - komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów, telefon komórkowy,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie:
Centrum Usług Wspólnych Izabelin
ul. Szkolna 2A, Hornówek,
05-080 Izabelin
lub pocztą na adres siedziby z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko Inspektor ds. płac / Specjalista ds. płac” oraz podaniem imienia, nazwiska i adresu do korespondencji osoby składającej aplikację w terminie do dnia 25 kwietnia 2024 roku do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych Izabelin).
informacje dodatkowe:
- Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowaniu do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani indywidualnie telefonicznie. Konkurs prowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Izabelin.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Usług Wspólnych Izabelin oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Izabelin.
- Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Izabelin zastrzega sobie prawo zakończenia konkursu lub odstąpienie od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Izabelin, z siedzibą w Hornówku przy ul. Szkolnej 2A, 05-080 Izabelin, adres e-mail: cuwi@izabelin.pl.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane kontaktowe IOD: Paweł Maliszewski, adres e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko na podstawie:
- czynności zmierzające do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających
z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych; - wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora i osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej (art. 9 ust. 2 lit. b RODO);
Dane osobowe mogą być także przetwarzane na poczet przyszłych rekrutacji na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji.
- Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku po zakończeniu rekrutacji na wskazane stanowisko.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak dane te są potrzebne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu. - Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.
Izabelin, 11.04.2024 r.